Hyppää pääsisältöön

HOPE ry - Lahjoita vanhat vaatteesi ja lelusi!

Tampereen ammattikorkeakoulu
SijaintiKuntokatu 3, 33520 Tampere
TAMKin Teiskontien puoleinen aula
Ajankohta16.4.2024 6.00–11.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
HOPE – YHDESSÄ & YHTEISESTI RY.
Hyväntekeväisyyskeräys vähävaraisten lasten ja nuorten hyväksi 16.4.2024 kello 9.00-14.00 TAMKin Teiskontien puoleisessa aulassa.

Hei! Löytyykö sinulta tai läheisiltäsi hyväkuntoisia, mutta pieneksi/käyttämättömäksi jääneitä vaatteita, leluja, urheiluvälineitä ja tavaroita, jotka olisivat valmiita vaihtamaan omistajaa? Myös Joulupuu-keräyksestä tuttu Hope ry järjestää nyt yhdessä liiketalouden opiskelijoiden kanssa hyväntekeväisyyskeräyksen, jossa sinulla on mahdollisuus tehdä päivän hyvä työ lahjoittamalla tavarasi uuteen kotiin. Keräyspiste löytyy TAMKin Teiskontien puoleisesta aulasta, nähdään siellä!

Järjestäjä

TAMKin opiskelijat Paavo Nieminen, Salla Kupiainen, Iina Ojansivu, Venla Pekkarinen, Nella Lätti, Emilia Pohjalainen, Teemu Myllykangas

Salla Kupiainen salla.kupiainen@tuni.fi